11/07/2014

Henna Lush Review


Článek o barvení hennou už se tu v minulosti objevil. Kouzlu barvení přírodními produkty jsem podlehla už na střední škola. Po pár experimentech jsem zakotvila u HenneColor, odstínu mahagon. Na mých vlasech vždy vykouzlí takový oříškově měděný odstín s červenými odlesky na slunci. Ale znáte to, člověk někdy dostane chuť na změnu. A já zatoužila po tom, zbavit se těch červených odlesků na vlasech. Tak jsem si pořídila hennu Lush...



V prodejně v pražském Palladiu (kde je mimochodem moc milý personál) jsem si vybrala tmavě hnědou hennu. Tabulka vyšla na 375. Co se musí opravdu nechat je to, že je fakt velká a nádherně aromatická (obsahuje dost olejů).

Při středně hustých vlasech pod lopatky mi na jedno (kompletní) barvení stačila jedna kostka. Nakrájela jsem si nadrobno a zalila horkou vodou. Tady už začala vonět jako běžná henna, klasicky slámově. Poté jsem ji ještě chvíli zahřívala. Lehce vychladlou směs jsem nanesla na vlasy a nechala působit necelé tři hodiny.



Po umytí však přišla zklamání. Barva vůbec nechytla. Přemýšlela jsem, kde jsem udělala chybu. Takže při druhém barvení, o týden později, jsem hennu zalila silným černým čajem a nechala ji na vlasech pod čepcem přes 3 hodiny. Výsledek? Opět nulový, alespoň co do barvy. Nuže, zkusím to ještě jednou a uvidím.




Ač mi henna barvu vlasů nijak nezměnila, musím pochválit její "léčivé" účinky. Vlasy mám po ní náramně lesklé a uhlazené, dokonce mi na nich nedrží žádná gumička, včetně Invisibobble. Dalším plusem je to, že mi méně padají vlasy a celkově vypadají zdravější. Takže z těchto důvodů budu hennu Lush používat dále. Jako regeneraci. A to, že mi nijak nezměnila barvu, prostě budu brát jako osud :)

Co vy a henna Lush? Máte s ní dobré zkušenosti?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram