29/07/2014

Banánovo-pohankové lívanečky / Banana buckwheat pancakes

Ahoj všichni,
nevím jak vy, ale já miluju všelijaké lívance a palačinky, a to na všechny způsoby. Nedávno jsem k obědu vyzkoušela jednoduché "banana pancakes", které jsem objevila u jedné Němky na Instagramu. Recept jsem si trochu upravila a rozhodla jsem se o něj s vámi podělit.



Co budete potřebovat?
3 lžíce pohankové mouky
1 rozmačkaný banán
1 vejce (vegani vynechají)
3 lžíce mléka (lze použít sójové/mandlové apod.
kokos
cukr
dle chuti ovoce, džem, arašídové máslo apod.

V misce rozmačkejte banán, přidejte tři lžíce pohankové mouky.

Nyní je čas cukr. Já dala jen jednu lžíci, protože banán je sám o sobě sladký dost.

Přidejte vejce a mléko. Směs dobře promíchejte. Těsto by mělo být hustší, aby se po pánvi neroztékalo.

Dle chuti můžete do těsta přihodit ještě další ovoce, kokos apod. Já vsadila na voňavé české jahody a dvě lžíce kokosu.

Lívanečky smažte na pánvi vymazané tukem. Obracejte je ve chvíli, kdy je horní část lehce ztuhlá a jsou na ní bublinky. Kraje by se měly odlepovat od pánve.

Hotové lívanečky. 

Tak co, dali byste si? Také milujete lívance?

 Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

6 comments :

  1. juu...já miluju palačinky na všechny možné způsoby....:D jsem z VV jak jsi tam uváděla odkaz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vítej v klubu palančinkových milovníků :D

      Delete
  2. Lívance miluji, momentálně mám oblíbené z ovesných vloček :)
    cheap VOGUE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsem ještě nezkoušela, díky za tip :)

      Delete
  3. vypadají fantasticky, pohanková mouka na mě čeká ve skříni, rozhodně je zkusím :)))

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.