26/07/2014

All in mint

Vzhledem k tomu, že jsem byla nedávno nemocná a tak trochu se začala nudit, vytáhla jsem foťák a dělala obrázky všeho možného, co mi padlo do oka. Tak jsem se poté rozhodla udělat pár randomů z věcí ve stejném barevném odstínu. Jako první je na řadě mint - neboli krásně česky mátová :)

Recently I was sick. But soon I got bored. So I pulled out my camere and took photos everything, what caught my eye. Then I decided to do a couple of randoms themed in one color . The first on is dedicated to mint - perfect color for summer!





Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.