16/06/2014

Kančák vs.Tangle teezer


Aneb jak jsem zradila kus plastu...

Tak se po téměř dvou týdnech vracím s novým článkem. Minulý týden jsem měla státnice, předtím přijímačky, a tak jsou prostě potřebovala vypnout. Včera večer jsem s vrátila z menší dovolené, po které si přijdu jako znovuzrozená. Mimojiné jsem tam potkala úžasné lidi a moc se těším, až je zase uvidím. O tom ale až někdy příště :)

A jak to bylo s tím kartáčovým okouzlením? Asi před dvěma lety jsem podlehla mánii revolučního kartáče nesoucího ono zvučné jméno. Tangle teezer. Po celém internetu o něm básnily stovky a tisíce žen. Až jsem neodolala a jednoho fialového zástupce jsem si nechala darovat. Z počátku jsem byla nadšená. Postupem času ale ono oblbnutí mozku vyprchalo, vlasy se daly na protest a já začala hledat náhradu. Až jsem jednoho dne narazila na recenze kartáčů s kančími štětinami. A jeden z nich si mě náhodou našel. I když, náhodou přeci neexistují....

Srovnání
TANGLE TEEZER                                       
+ skvělý na rozčesání mokrých vlasů             
+ lehce se umyje
+ netahá
- vlasy jsou více mastné
- štětinky se ohýbají
- ušpiní se od barvy na vlasy/henny
- design


KANČÁK
+ rozčeše vlasy opravdu důkladně
+ netahá
+ vlasy jsou po použití krásně lesklé
+ štětinky se neohýbají
+ design
- drží se v něm prach
- špatně se čístí
- cena originálu začíná někde kolem 350 korun


Tip na závěr: Pokud zvažujete nákup kartáče s kančími štětinami, dejte si pozor, jestli jde opravdu o pravé přírodní štětiny. Velká část firem totiž kančí srst nahrazuje plastovými štětinami, které bývají na omak trochu ostré. Bohužel v dnešní době by bylo naivní radit vám, abyste se řídili cenou. Nejlepší je kupovat kartáč v kvalitním salonu. Já ten svůj pořídila ve Vlasovém ráji, kde mi ukázali jak ty pravé kartáče, tak umělé. A vězte, že když si obě varianty osaháte, rozhodně poznáte rozdíl :)


Miluju tenhle design bambusového dřeva a jemného ornamentu <3


Omlouvám se za ten "bordel", ale v kančích štětinkách se strašně drží prach...

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram