03/04/2014

Statement necklase

Nejsem žádná šílená holka, která slepě následuje módní trendy a kupuje si něco jen proto, že je to zrovna v kurzu. Ale stane se, že se v nějaké té sezóně objeví něco, co si mě získá. Tak třeba parky. Vždycky jsem milovala khaki barvu. A bundy volného střihu, se šnůrkou v pase. A nakonec mám v šatníku parky rovnou dvě. Obě zelené, překvapivě. Můj hon za trendy kousky tím ale ještě neskončil.
Už dlouho jsem pošilhávala do nějakém pěkném statement náhrdelníku. Ale znáte to,vybiravá ženská, žádný mi nebyl dost dobrý. Ten byl moc velký, druhý zase příliš hýřil barvami, další pro změnu moc drahý. A pak, jednoho dne, jsme se našly. Já a nejdokonalejší statement náhrdelník. Z druhé ruky. Koupila jsem ho na Votočhovozu. Ale miluju ho. A dělá mi radost. Tím větší, že stál pár korun...






A co vy, líbí se vám statement náhrdelníky?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.