13/04/2014

Foodpanda

Za tu dobu, co mám blog, mi do zpráv přiletěla nejedna nabídka spolupráce. Pravdou je, že většinu z nich odmítám (tak 90 %). Opravdu nemám potřebu zkoušet všechno, co mi někdo podstrčí zdarma. V týdnu jsem ale dostala jednu nabídku, která mě zaujala, a tak jsem se rozhodla ji přijmout. A o čem to vlastně bude řeč?

Dovolte, abych vám představila projekt Foodpanda. Možná už ho někteří z vás znají, funguje už nějakou dobu. Foodpanda nabízí rozvážení jídla z restaurací. Jednoduše si vyberete město, kde se nacházíte, a vyjede vám seznam restaurací, které jsou v dosahu a nabízí právě dovoz jídla, kam si řeknete. Cena minimální objednávky je různé, většinou kolem 100 Kč. Některé restaurace si pak účtují také poplatek ze dovezení (max. 40,-).

My jsme s kmarádkou ani chvíli neváhaly a rozhodly se pro pizzu. Vybraly jsme si jednu malou místní pizzerii, která má poměrně dobré recenze a na svých webových stránkách má všechny nabízené pizzy nafocené (což beru jako velké plus).

Margherita

Pětisýrová

Naše objednávka dorazila po hodině, takže přesně podle domluvy. Za dvě pizzy (30 cm) i s krabicemi jsme daly 220 korun, což na poměry běžná cena. Jídlo vypadalo přesně jako na fotkách a chutnalo skvěle! Pětisýrová pizza byla asi ta nejlepší, jakou jsem kdy měla. 

Určitě si z Foodpandy objednám znovu.

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.