02/02/2014

To nej ze svíček/The best of candles

Jestli je věc, která mě nikdy neomrzí, tak jsou to svíčky. Ráda je dostávám jako dárek i si je sama kupuju. Už jako malou holku mě fascinoval ten hořící plamínek i rozteklý vosk, se kterým jsem si ráda hrála. A osobně si myslím, že vůni právě sfouknuté svíčky se nic nevyrovná.
Do dnešního příspěvku jsem vybrala několik známých značek (byť jsem některé sama dříve neznala), které zaujmou na první pohled svým obalem. Kdybych měla vybrat jednu, které mě okouzlila, byla by to Fresh Cut Roses od Yankee Candle <3

Yankee Candle | Diptyque | WoodWick

Baobab |  Jo Malone | Nest

Co vy a svíčky? Máte nějakou srdcovku?


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.