17/02/2014

Tipy na cvičení/Exercise tips

Určitě jste si všimli, že jsem trochu změnila design. Rozhodla jsem se pro jednodušší záhlaví bez zbytečných obrázků. Doufám, že se vám líbí :)
Já jsem dnes ve škole až do půl šesté, ale připravila jsem pro vás na odpoledne článek. Tentokrát se s vámi podělím o tipy na cvičení. Konkrétně jsem vybrala pár videí, podle kterých poslední dobou ráda cvičím. Povětšinou jde o videa modelek Victoria´s Secret a jsou zaměřená hlavně na posílení a formování bříška, zadečku a nohou.

1. Miley Cyrus Leg Workout - perfektní workout na posílení nohou podle Miley. Podle tohoto videa cvičím už pár týdnů a pozoruji, že se mi hezky formují stehna. Určitě doporučuji :)

2. Další cvičení na formování stehen, lýtek i zadečku. Tentokrát podle krásné modelky Victoria´s Secret Admiany Lima.

3. Jedno z mých nejoblíbenějších videí, které nese název Victoria´s Secret Butt Workout. Dle názvu už jste jistě poznali, že je zaměřené na cviky, díky kterým si zformujete pozadí.

4. A posledním cvičením je Xhit-The 7 Best Ab Exercise. Díky němu si zpevníte a vymodelujete bříško. Upřímně řečeno, je to docela záhul. Většinou si mezi jednotlivými cviky musím dělat pauzu (ale už se pomalu zlepšuju).

A na závěr ještě jeden workout z trošku jiného soudku. Jde o Tribal Fusion Workout. Tribalu se už něco přes rok věnuju a jsem do něj beznadějně zamilovaná ;)

Jaký je váš oblíbený workout?

Btw. Máte rádi fejetony? Pokud ano, tady si můžete přečíst tři, které jsem sepsala (autor Zuzana Holmanová) :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.