23/02/2014

Tip z Fleru: .○~ essence ~○°˙


Protože moje pokožka nerada sulfáty, silikony, umělou parfemaci a podobně, už dlouho jsem hledala nějakou stoprocentně přírodní kosmetiku, která by mě nestála balík a byla zároveň kvalitní. Při pročítání diskuzí na internetu jsem narazila na značku .○~ essence ~○°˙. Jde o originální kosmetiku plnu kvalitních přírodních ingrediencí. Na každém produktu je vidět, že byl vyráběn s láskou, a to je také velice důležité :)

A co jsem si tedy pořídila?


Balzám na rty v tyčince (5,7 g) obsahuje mandlový, olivový a slunečnicový olej, kakaové máslo a vitamín E. Krásnou vanilkovou vůni mu dodává éterický olej. Řeknu vám, něco tak báječného jsem na rtech ještě neměla! Balzám je sice trochu mastnější, ale skvěle hydratuje a dlouho vydrží. Cena je 45 korun.


Obličejový peeling (Jahoda a Šípek) je tvořený jahodovými zrníčky, drcenými semínky šípku a bílým jílem. Vůni má opravdu velice jemnou, téměř není cítit. Zatím jsem ho zkoušela jen jednou, ale mám z něj příjemný pocit - rovná se vyhlazená pleť bez vysušení a podráždění. 10gramové balení stojí 66 korun.


 A nakonec jsem ještě deodorantu s vanikovou vůní (ano, jsem na ni ujetá, stejně jako na růže). Ten je složený z kokosového oleje, sody, propolisu, kakaového másla, sójového vosku a samozřejmě také vanilkového éterického oleje pro aroma. Samozřejmě nezabraňuje pocení (lehce ho zmírňuje), ale spolehlivě zabraňuje vzniku nepříjemného pachu. Já jsem s ním zatím moc spokojená, protože opravdu funguje. 30gramové balení vyjde na 77 korun.

Co vy a přírodní kosmetika?

Btw. Máte rádi fejetony? Pokud ano, tady si můžete přečíst tři, které jsem sepsala (autor Zuzana Holmanová) :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

  1. Juu, to vypada pekne. Balzam spolu s peelingem mi lakaji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten balzám je úplně nejbožejší :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.