03/01/2014

Moje závislost: Růže/My obsession: Roses

Kdybyste to náhodou ještě nevěděli, miluju růže! Už jako malá holka jsem ráda očichávala růže, které náš dědeček pěstoval na zahradě. Ke každý narozeninám i každému svátku mě někdo z blízkých potěší růžičkou, ať už jemně růžovou, purpurovou nebo třeba lososovou. Ráda je potom nechám usušit a lístky z nich používám jako pot pouri.

Pokud jde o kosmetiku, už nějaký ten pátek mi dělá společnost krásný čistý parfém od Paula Smitha s prostým názvem Rose. Také jsem si oblíbila olej od Saloosu, mýdla (např. Nesti Dante) nebo různé krémy, ať už na obličej nebo ruce. Mimochodem Výživný krém s růží od Manafaktury vám mohu jen doporučit (neobsahuje žádné sloučeniny bromu a podobná svinstva).

A protože má romantická duše stále nemá dost, pořídila jsem si tenhle fešný hrníček, povlečení jako ze staré dobré Anglie, začala skupovat nejbáječnější votivní svíčky Yankee Candle a také našla dokonalou aromalampu na vosky. 
No a oblečení, o tom zase až někdy příště ;)







A ještě pár detailů z kostýmu na tribal fusion. Mám štěstí, že se po nás vyžaduje kreativní činnost (zahrnující výrobu ozdob s... růžemi), protože se můžu pořádně vyblbnout.



Jaká je vaše oblíbená květina?

Stále mě můžete sledovat na Instagramu :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

12 comments :

  1. Obaly od Manufaktury jsou krásné.. doufám, že od nich brzy něco vyzkoušìm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jsem z tohoto kremu nadsena :-) Urcite neco zkus.

      Delete
  2. Krásná květina i kosmetika :)
    Moje nejoblíbenější květina je také růže, hlavně růžové a červené :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuju :-)
      Na rudou ruzi nic nema!

      Delete
  3. pokud máš ráda vůni růžíé, doporučuju ti deodorant od lavery taky růžový , je fantastický! krásně voní a lepší jsem nikdy neměla!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za tip! Já mám od Lavery krém a toaletku, ten dedorant by s šikl :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.