12/01/2014

Já a parfémy/Me and parfums

Mojí první parfémovou láskou byla klasická Jeanne Lanvin, kterou jsem dostala k devatenáctým narozeninám. Poté jsem se zamilovala do Rose od značky. Paul Smith, a to díky tomu, že opravdu voní jako čerstvé růžičky. Teď přes zimu jsem věrné Body od Burberry. Tu mi náhodou nabídla slečna v Sephoře v rámci promoakce. Nosila jsem navoněný papírek v peněžence a postupně si našetřila na tuhle skvostnou pudrovou vůni.


Moc si nepotrpím na takové ty limitované edice a vylepšené vůně, ale Lanvin Couture mi učarovala na první přičichnutí. Nemít doma vůní dost, určitě bych neodolala. A k Eclat d´Arpage - to je taková milá, trochu tuctová, klasika, ke které si vždy ráda přičichnu, když mám cestu do parfumerie.



Parfums wishlist


No, a Coco Mademoiselle a Armani Code si pořídím až budu staší. Obě se mi moc líbí, ale jsou to takové ty těžší vůně. A samozřejmě jsou i dražší. Ale poměr cena-kvalita je tu docela znát. Ono v poslední době vůbec můžu chanelky (jo, asi stárnu), začíná mi vonět i ona profláknutá °5 a o Chance ani nemluvím...

Máte vy nějakou svoji srdcovku?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

14 comments :

  1. Burberry Body je opravdu úžasná, ale mojí momentální láskou je rozhodně La Vie Est Belle od Lancome :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo jo, je :) La Vie, tak tu jsou očichávala a je boží!

      Delete
  2. Já si chci pořídit na léto Chanel Chance tu zelenou. Voní moc hezky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten je nádherný, používala ho moje teta a ségra i já ho taky milujeme. Určitě budeš spokojená :)

      Delete
  3. Moje mamka má ráda Lanvin a Armany Code :) já mám teď parfém z Marionaudu(nevim jak se ten obchod píše) s nahou ženou, nevím jak se jmenuje =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Armani Code je boží!
      Jo, vím, kterou myslíš, ale název si také teď nevybavím :)

      Delete
  4. já mám obecně ráda vůně Lanvin, ale moje největší srdcovka je stoprocentně parfém Chloé :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to věřím, Chloé jsou hodně povedené :)

      Delete
  5. vyborny vyber vsetky su uzasne!

    Pozyvam na NOBILIS TILIA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Já mám ráda Lanvin Arpege, ale ne tu verzi Eclat. Voní úplně jinak. :-) Od Burberry používám London a Weekend. Pak mám ráda Givenchy Ange ou Demon Le Secret a Roses de Chloe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, vím, kterou myslíš, tu jsem mockrát neviděla. No, Roses de Chloe voní božsky!

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.