15/01/2014

Food photo story 6

Dneska si dáme pro změnu něco z jiného soudku. Jídlo jsme tu už dlouho neměli, tak jsem se rozhodla, že udělám pár koláží z fotek, které mám na Instagramu. 


Můj milovaný kuskus, tentokrát s kari, hráškem, paprikou a sýrem. Zeleninové palačinky. Domácí americké brambory. Rýžové nudle s kuřecím masem.

Domácí sýrovo-žampionová pizza. Tvarohové šátečky s jarní cibulkou.

Nejlepší mláčná čokoláda od Ritter SPORT. Cukroví. Meruňkový koláč a Caro. Nejlepší ugo (jahody, jablko, mandarinka).

Tak co, udělala jsem vám chutě? ;)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

13 comments :

  1. Replies
    1. No to já schválně provokuju ;)

      Delete
  2. Jak to tak vidím, hned bych si z toho něco dala :D


    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    novoroční giveaway s půjčovnou šatů Manuelle's Style

    ReplyDelete
  3. jak já miluju pizzu! na tyhle posty se já koukat nesmím, dostanu vždycky příšerný hlad!

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky! Mně to povídej, já to mám stejně :D To víš, ráda provokuju :D

      Delete
  4. Naháníš chutě!! Hlavně těma nudlema.. na těch já naprosto závislačím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím :D :D Jo, mě taky nudle nikdy neomrzí.

      Delete
  5. Taky mi to dělá chutě :-D
    thevoguebyme.blogspot.cz

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.