06/01/2014

Brandnooz box


Konečně je na světe testovací boxík, který není plný kosmetiky. Tedy, nic proti Ladyboxu, ale vzorky kosmetiky za tři stovky už jsou přeci jen trošku ohrané. A upřímně, vážně to někdo stihne všechno vypotřebovat? Myslím si, že takková krabička s jídlem je skvělým tipem na dárek. Jeden Brandnooz box stojí 279 korun, což se opravdu vyplatí, protože jen za samotné Fitnessky a Magistera byste dali nějaké dvě stovky. Já jsem se úplně zamilovala do zmíněných lupínků Fitness i kapučína od Nescafé (snad nejlepší na světě) a hned jsme si pořídili další balení do zásoby. No, vanilková Kofola sice není novinka (už loni byla v obchodech), ale nechutná vůbec zle. PomBar sněhuláci jsou k sežrání a po bonbonech se jen zaprášilo. Omáčka Dolmio ještě čeká na svoji premiéru.


Myšlenka tohoto boxíku je mi velice sympatická a provozovatelům fandím, protože si myslím, že se to docela uchytí. Na rozdíl od kosmetiky, jídlo je věc, kterou užijí dámy i pánové, mladí i starší.


Co vy a Brandnooz boxík? Zkusili jste/chtěli byste?

Stále mě můžete sledovat na Instagramu :)

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

4 comments :

  1. Replies
    1. No já už plánuju, že si pořídím ještě jeden. Jak říkám, o několik tříd výše než krabice s kosmetikou :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.