24/01/2014

Bione BIO KERATIN: Regenerační šampon/Regenerative shamp

Dlouho jsem hledala šampon bez sulfátů, parabenů, silikonů a dalších hnusů, po kterých jsem měla vysušené, nepoddajné a poletující vlasy. Nejprve jsem zkusila jeden od Baley z řady MED. No, upřímně, větší katastrofu jsem nezažila. Vlasy jsem po něm měla jako chemlon, takže ho teď používám na mytí štětců, kterým překvapivě vyhovuje ;)

Když chcete kvalitní, co nejméně chemický šampon a navíc za málo peněz, jste... prostě nároční. Už jsem zkoušela šampon od značek Lavera a Santé, které stály každý přes sto padesát korun a vlasy jsem po nich měla vysušené a krepaté.

Když už jsem hledání dokonalého šamponu chtěla vzdát, podařilo se mi objevit českou značku Bione, která se pyšní přídomkem přírodní. Její šampony neobsahují SLS, parabeny, silikkony, ropné produkty ani umělá barviva či konzervanty. Upřímně, zázraky jsem nečekala. Nakonec jsem ale byla velice mile překvapená :)


Vybrala jsem si vybrala šampon s keratinem a arganovým oleje. 260mililitrové balení stojí kolem 80 korun. Obsahuje mimo jiné panthenol a lecitin. Na moje lámající se vlasy je to hotový balzám. Hned po prvním použití jsem měla vlasy jako hedvábí, lehce se rozčesávaly a vydržely déle svěží. Výhodou je, že šamponu stačí nanést opravdu maličko, protože hodně, opravdu hodně, pění. A úžasná parfemace je příjemným bonusem.

Máte zkušenosti s touto značkou?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

9 comments :

  1. Já jsem si od značky Bione pořídila krém na obličej s konopím a plánuji vyzkoušet i další věci. Sice tato značka nemá moc hezké obaly třeba jako Balea, ale když bude lepší přihmouřím nad obaly oko a budu radši když mi výrobky budou vyhovovat, než aby byly pěkné na oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, mně ty obaly,co se týče manipulace, vyhovují mnohem více. Sice nejsou tak krásné, ale mě to nevadí :)

      Delete
  2. Interesting products, looks very organic!

    恵美より ♥
    emi-doll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. to je aka super cena!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    ReplyDelete
  4. Mala som už zopár prípravkov na vlasy a všetky boli výborné.Určite odporúčam aj bezoplachové kondicionéry...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky za tip, určitě je zkusím, za ty peníze :)

      Delete
  5. Od teto znacky pouzivam sampon, sprchovy gel, intimni myci gel, miceralni vodu, krem na oblicej, deodorant a opalovaci krem. Se vsim naprosta spokojenost a mohu jen doporucit!!! Kvalita a spokojenost za malo penez. Navic prirodni, co vic si prat :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.