06/11/2013

Top & Flop: Připravky na vlasy/Hair products


Přípravků na vlasy jsem vyzkoušela již celou řadu, šampony počínaje a stylingovými přípravky konče. Šampony ráda střídám a zatím jsem nenašla žádný, který by mi vyloženě nevyhovoval. Zato suché šampony a ochranné spreje před žehlením pro mě byly povětšinou zklamáním.


Pro dnešek jsem vybrala dva výrobky, a sice jeden, který je pro mne Top, a druhý, kterému bohužel musím dát nálepku Flop. Jde o Regenerační zábalový krém (masku) Gestlil Wonder a Vyhlazující balzám od Isany.

Začnu s přípravkem, který mě opravdu zklamal. Tedy od výrobku za 39 korun nelze čekat zázraky, ale osobně musím říct, že je to opravdový propadák. Znám slečny, které si ho chválí, asi je to hodně individuální.

Tento vyhlazující balzám má jednak nepraktické balení, ze kterého balzám vytéká i po zavření. Dalším problémem je příliš hustá konzistence (jako krém), takže se nanáší dosti mizerně. Navíc vlasy jen umastí, cože opravdu není to, co bych očekávala. A vyhlazující efekt? Nulový...





Na Regenerační zábalový krém Gestil Wonder byly na internetu pěny ódy již mnohokrát, ale mě to přeci jen nedá a budu ho tu vychvalovat až do výšin nebeských. Je vhodný pro vlasy barvené, poškozené, lámavé apod.

Tak tedy, balení je buď 300 ml (kupovala jsem za 219 Kč) nebo 500 ml. Na delší vlasy (pod lopatky) ho stačí nanést cca. jednu polévkovou lžíci, zabalit do fólie a nechat působit (já nanáším na 40-60 minut). Poté se dobře opláchne. Jako masku ho používám jednou do týdne, jinak někdy po mytí jako kondicionér.

Vlasy jsou po něm nádherně lesklé a heboučké. Nic lepšího jsem na vlasech nikdy neměla! A má dost specifickou vůni, která mně osobně připomíná vodu po holení.

Co vy a tyto dva produkty? Jaké jsou vaše zkušenosti?


    Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

3 comments :

  1. Ten regenerační krém si taky furt musím chválit. Je vážně úžasný! A ten první přípravek jsem nikdy nezkoušela a po tvé zkušenosti ani nevyzkouším. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, nejlepší co jsem kdy měla :)
      Možná je to mými vlasy :D

      Delete
  2. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.