15/11/2013

Maybelline Affinimat

O novém make-upu, který je bráchou známého Affinitonu už jste asi slyšeli. Jde o make-up určený pro mastnou až problematickou pleť. Seženete ho za 199 korun. Já ho pořídila v Tetě za akční cenu 149,-.

U nás je k dostání v šesti odstínech, přičemž první dva jsou opravdu hodně světlé. Já jsem výjimečně sáhla po odstínu 03 - Light Sandbeige, protože 02 - Light Porcelain je téměř bílý. Jednotlivé odstíny mají oranžový podtón. Po nanesení na pleť to ale není nijak tragické. V tubičce vypadají téměř všechny odstíny velice světloučké, ale po zaschnutí dost ztmavnou.


Výhody Affinitonu
-úžasná výdrž, mně s ranním přepudrováním vydrží krásně matný celých 10 hodin(!)
-parfemace - jemná, nevtíravá
-neobsahuje silikony, je tudíž vhodný i pro ty, kdo trpí na ucpávání pórů
-nevysušuje
-na pleti není poznat
-světlé odstíny
-stačí ho nanést opravdu maličko, v podstatě jen pár kapek


Nevýhody
-velice malé krytí
-po nanesení se pleť velice leskne - pudr nutností
-pro někoho možná žlutý, po zaschnutí oranžový, podtón odstínů (kromě 02 - ta je téměř bílá)

Další vlastností, kterou ponechám mimo seznam je tekutost. Affinimat je opravdu hodně tekutý, což mně ale vyhovuje, protože se s ním skvěle pracuje a pomocí štětce se ho podaří rovnoměrně rozetřít. 



Když to shrnu, za sebe říkám, že jsem nadšená. Podařilo se mi sehnat světlý make-up, který mi pěkně splyne s pletí, nezanáší póry a má dlouhou výdrž. Nízké krytí mu ráda odpustím, jelikož stejně raději sázím na korektor. 


Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

10 comments :

  1. Hmm, taky po něm koukám. Mám nějaký slevový kupon, tak jsem přemýšlela, že bych ho využila... Nízké krytí by mi nevadilo, ale oranžový podtón teda docela jo, to fakt není něco, po čem bych toužila...

    ReplyDelete
    Replies
    1. On se ten podtón na obličeji docela ztratí :) Jak říkám, nejlepší je zkusit si odstíny přímo na obličej, na ruce to hrozně ztmavne...
      Jo, kupon mam taky, do DM, ale v Tetě to vyjde nastejno i bez slevy :D

      Delete
  2. Už som na ňho pozerala, ale tak klasický Affiniton mi veľmi nesadol, robil mi na pleti mapy a bojím sa, že tento bude robiť to isté. Navyše... má v nazve "mat" a pleť sa po ňom leskne? Tak to teda nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, ten název je docela směšný, ale já jsem stejně zvyklá používat i pudr. Ale naprosto chápu tvé rozhořčení :)

      Delete
  3. Replies
    1. I thank you for the nice comment :)

      Delete
  4. Na té fotce na tvé ruce se mi moc nelíbí, se přiznám.. mám raději přirozeněji vypadající make-up, který kryje, ale jinak není vidět. U tohoto mi připadá, že vidět je a nekryje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevadí :)
      To bude tou silnou vrstvou, chtěla jsem, aby byl dobře vidět :D

      Delete
  5. spolubývajúca ho má a je spokojná :) inak máš krásny blog sledujem ta :)

    CHRISTMAS GIVEAWAY

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.