21/11/2013

Dekorace/room decorations

Dneska mám pro vás jen takový menší "očumovací"post. Pokud můj blog čtěte pravidelně, jistě jste již zaznamenali, že mám ráda různé interiérové dekorace. Dávám přednost hlavě svíčkám a svícnům, pro ty mám slabost. Ráda mám také různé skleněné misky, do kterých naaranžuji třeba kamínky, sušené okvětní lístky růže nebo pot pouri.

Z barev se mi zdá nejpraktičtější bílá či stříbrná, protože zapadnou do většiny interiérů. Ale samozřejmě nepohrdnu ani nečím výraznější, například fialovou, zelenou, červenou či temně růžovou.

Ráda také obměňuji ozdoby s každým novým ročním obdobím. Na jaře kvítky, na podzim dýně, v zimě různé třpytivé ozdobičky. Určitě přidám další podobný článek s příchodem letošní zimy :)





Na zkoušku jsem si pořídila votivní Yankee Candle a samolepicí etiketu jsem přelepila na skleničku :) Fresh Cut Roses mě opravdu okouzlila, voní jako... čerstvě nařezané růže.



Co vy a dekorace?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

7 comments :

  1. úžasné dekorácie :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Looks good! Very romantic styling.

    Love,

    Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) I like romantic styling at all :)

      Delete
  3. aké krásne romantické kúsky!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. Yankee Candle ♥
    http://kishi-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.