30/11/2013

Davines OIL

Jestli vás trápí třepení vlasů, jejich lámání či krepatění, zbystřete. Na světě je totiž zázrak, který vás zachrání :) 

Protože jsou mé vlasy náchylné k třepení a lámaní, oblíbila jsem si různé oleje a jiné pečující přípravkyna vlasy. Jako první jsem vyzkoušela velmi známé tekuté krystaly Black, které mi docela vyhovovaly, ale potom jsem pro obměnu přešla k tekutému hedvábí od Biosilku. To používám i teď po každém mytí vlasů. Dávám ho do kadeří hned po vysušení ručníkem, protože jinak se docela zmastí.

Nedávno jsem ale díky naší skvělé kadeřnici objevila tenhle nepřekonatelný olej od značky Davines. Jde o italskou firmu, která vyrábí přípravky na vlasy. Nejsou sice 100% přírodní, ale mym vlasům to (zatím) nijak neškodí. Jsou sice o něco dražší, ale myslím, že se vyplatí si občas za nějaký ten šampónek nebo olejíček připlatit.

A teď už s samotnému oleji, jenž nese prostý název OIL. Vlasům dodá krásný lesk, zabrání jejich cuchání a krepatění. Má antioxidační a vyživující účinky. Co mě trochu zarazilo je maličký obal, ale na vlasy po lopatky vás vystačí doslova kapka!  Ačkoliv jde o olej, vlasy ani trochu nezmastí, což velice oceňuji. Od té doby, co tenhle olejíček používám, se mi téměř netřepí vlasy, mnohem méně se lámou a mám je celkově také jemnější na omak. 


Co vás na OILu zaujme hned po otevření, je úžasná, řekla bych až orientální, vůně (leckdy je z vlasů cítit ještě večer). Je to snad jediný kosmetický přípravek, který si ode mně půjčuje i taťka (nejen kvůli té vůni). Cena za menší balení (50 ml) se pohybuje mezi 250 a 200 korunami. K sehnání je hlavně v kadeřnických salonech, na internetu ho najdete jen na pár e-shopech. 



Sečteno a podtrženo, tenhle voňavoučký olejíček si právem zasluhuje jedničku s hvězdičkou i přezdívku velký zázrak v malém kabátku. A já vám ho mohu jen a jen doporučit :)

Znáte kosmetiku Davines? Jaké z ní máte dojmy?

Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

29 comments :

  1. Vypadá to zajímavě, ale mám z toho rozporuplné dojmy :)

    ReplyDelete
  2. Kosmetiku Davines neznám. Jinak popis olejíčku vypadá dobře.. Já teď nijak zvlášť o své vlasy nepečuji. Žádné masky na vlasy apod. Používám jen normální šampon, kondicionér a pak Glisskur na rozčesávání vlasů. A čas od času nějaký přípravek, po kterém se vlasy lépe žehlí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, já dříve také nepoužívala masky a tak, ale vlasy se mi zbláznily, a tak nic jiného nebývá :(

      Delete
  3. díky za tip :)

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač ;)
      Děkuju za pozvání.

      Delete
  4. Ahoj, máš tu zajímavé články a tvůj blog mě zaujal :). Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se zabývám především problematikou poruch příjmu potravy, veganstvím, kosmetikou, recenzemi, vlastními recepty atp. Určitě si tam najdeš to "svoje".Krásný zbytek dne :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! Kouknu, vypadá to zajímavě :)

      Delete
  5. Já jsem se s tím setkala akorát v koupelně na intru, soplubydlící to opužívá a voní to hrozně krásně :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už to je důvod si ho koupit, ta vůně :D

      Delete
  6. Ahoj,
    není to 100 % přírodní, jsou tam konzervanty, vůně, atp. takže na to, aby se to dalo označit jako "100% přírodní" to má, bohužel, chemie docela dost.

    Sára

    ReplyDelete
  7. Tj v pohodě, napsala jsem to, jen abys to věděla (a nemám ráda faktické chyby). Oni to docela často prezentují jako "přírodní kosmetiku", ale té chemie je tam také podstatný podíl. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to právě bylo prezentováno též jako úžasná přírodní kosmetika a jsem takový ten pitomý důvěřivec, co se nekoukne na složení...

      Delete
    2. A děkuju, už jsem to i v článku poupravila ;)

      Delete
  8. Děkuji za tip, na konečky bych ho konečně potřebovala :) doufám, že ho někde seženu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač :) Zkus se zeptat u kadeřnice, třeba u mé to jde normálně objednat :)

      Delete
  9. S kosmetikou Davines pracuji ve svém kadeřnickém salónu. Musím říct, že tento olejíček je nejoblíbenějším a nejčastěji kupovaný výrobkem vůbec. Zatím jsem na něj od každého slyšela jen chválu. Všichni doporučují ostatním a kupují si ho znovu, protože asi prostě nejde nevytvořit si na něj závislost :). I když je samozřejmě těžší vysvětlit někomu jak úžasná věc to je, když mají lidé pocit, že jim prostě chcete jen něco prodat. Moc hezky napsaná recenze! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, s tou závislostí to naprosto chápu. Mně ho doporučovala kadeřnice, ale odolávala jsem, ale té vůni jsem nakonec podlehla :D
      Děkuji :)

      Delete
  10. Prodlužuji vlasy a Davines prodávám na www.crazyhed.cz
    Olejíček je každopádně nejoblíbenější u všech zákaznic :)

    ReplyDelete
  11. Miluju ho! :) Taky o něm mám recenzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to se k tobě určitě podívám :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.