09/10/2013

InstaFood

Dnes pro vás mám (vím, trochu opozděně) takový menší souhrn Instagramových fotek. Tentokrát jsem vybrala velice oblíbené téma - jídlo. Takže si na fotkách můžete prohlédnout mé snídaně, obědy, nějakou tu zmrzlinu na zchlazení a naopak kávu na zahřátí. Takže bon appetit!

Kávička musí být. Snídaňové Bran flakes s čokomlékem a ovoce <3



Iced mocha, Oreo, vanilková točená a nejlepší Magnum Black!

V tropech jedině zelenina. A trochu té drůbeže se zeleninou.


(Trochu nezdravá) pizza s mozzarellou, milované paniny, ovocný koláč a klasické caprese <3

O víkendu se můžete konečně těšit na recenzi šamponu od Revlonu.

Btw. Budu moc ráda za váš LIKE u soutěži s Lancome (Zuzana H. - hned první řádka) :)

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

8 comments :

  1. I love coffee and caprese salad:):) Thank You for sharing such a nice post, cute pictures! Gladly followed you with GFC and on Bloglovin', hope you can do same;)
    Wish you a blessed day ahead!

    www.svetusvet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your comment. And welcome as my new follower ;)

      Delete
  2. Helou, osobně nejsem ráda, když mi někdo napíše komentář pod článek, který se netýká tématu, ovšem ráda bych od tebe dostala radu, jenže jsem na tvém blogu nenalezla odkaz, či kontakt přímo na tvou osobu. A nyní k tomu, čeho se týká můj dotaz.
    Jsem zaregistrovaná na blogerky.cz, ,problém je ten, že při zveřejnění článku se mi na blogerky.cz zobrazí pouze nadpis, ale žádný text článku, nebo obrázky. (Například když dáš hledat na blogerky.cz "marguerite" vyjedou ti příspěvky ode mě, kde jsou pouze nadpisy, ale zároveň vyjede i článek od tebe, kde je i obrázek) Prý je to nějakým nastavením u mě na blogu (mám rovněž blogspot), ale nevím, kde to nastavit, proto bych tě chtěla poprosit, jestli bys mi chvilku věnovala a poradila mi, co a jak mám udělat, jsem z toho už zoufalá. Moc děkuji a velmi se omlouvám, že jsem tě tu takhle obtěžovala.
    Moc děkuji!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, Marguerite, bohužel vůbec netuším, jak se to nastavuje. Já osobně jsem na blogspotu nikde nic nenastavovala, takže ti s tím neporadím :(
      Zkus napsat někomu z týmu Blogerek.

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.