01/10/2013

Insta random

Ahoj, dnes pro vás mám další "insta" random. Záměrně to píši do uvozovek, jelikož najde fotky z Instagramu, ale z digitálního foťáku. Můj drahý smartphone se totiž po dvou měsících začal strašně sekat při psaní zpráv, píše jiné písmenka, než chci atd. No, doufám, že mi s ním v servisu něco provedou.
Vzhledem k tomu, že nás před týdnem začal podzim, rozhodla jsem se pro random v podzimním duchu, plus jsem přidala něco navíc, aby nebyl tak krátký. Podzim mám moc ráda, líbí se mi ten voňavý vzduch, padající listí, slunečná odpoledne i upršené večery.

Macramé aneb závislost na drhání.

 Miluji svíčky!

Podzimní dekorace.

A ještě jedna kráska do páru.

J. D. Salinger - moje nová knižní láska, Holden je nejlepší!

Objevila jsem nejbáječnější čokoládové sušenky.

Nová sezona, nové kartáčky ;)

A další svetr do sbírky, tentokrát khaki se zipem na zádech.


Co vy a podzim?

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

14 comments :

  1. Jééé - můžu se zeptat, odkud je svetřík?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to tam stejně chtěla dopsat :) Je kupovaný v C&A za necelé čtyři stovky :) Mají i černý a rudý.

      Delete
    2. Děkuju moc :) Musím omrknout - já zipy/knoflíčky na zádech miluju :)

      Delete
    3. Není zač ;) Já taky, je to takové rafinované...

      Delete
  2. Curaprox, to jsou moje oblíbené kartáčky. Teď zrovna mám jeden v "hippie" stylu. Máš krásné poklady. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, jsou dobré :) Hippie, ten chci! :D

      Delete
  3. ó halloweenová nálada! jak já se na ten svátek těším.....:)

    ReplyDelete
  4. Pekny clanok :) ja tak strasne milujem svetre :)))) a aj ja mam tiez ten ako ty ;) su super :)
    Www.fashionatalii.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky :) Jo, jsou to miláčkové <3

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.