28/10/2013

Insta Prague

Dnes si dáme jen takový menší příspěvek na pokoukání. Vybrala jsem pár fotek, které jsem udělala, když jsem byla v půlce září v Praze. Bylo úplně dokonalé výletní počasí, teplota něco málo přes dvacet a během celého dne nespadla ani kapka. Na to, že byla sobota, bylo všude plno lidí. Nejspíše to bylo tím, že k Prague Fashion Weeku přibyla ještě Muzejní noc a Dvořákův festival. Řeknu vám, že tam narvanou veřejnou dopravu o víkendu večer jsem v našem hlavním městě ještě nezažila.


Z mého milovaného Vyšehradu.

Pozdrav od babího léta.


Z Hradu a v uličkách Starého Města.

Také tak milujete Prahu?

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

8 comments :

  1. pekna praha raz som tam už mohla zavítaťpekne mesto:))

    ReplyDelete
  2. Super fotky! Já Prahu miluji a myslím si, že je to jedno z nejůžasnějších měst na světě (zcela objektivně!) :-) Ale poslední dobou zjišťuji, že týden stačí, pak se to už přejí a člověk vidí víc ty nedostatky.

    ReplyDelete
  3. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.