13/10/2013

Designblok Premier Fashion Week

   Včera jsem si udělala výlet do Prahy, kde jsem se zúčastnila dvou přehlídek v rámci Designbloku. Diploma Selection představila mladé nadějná návrháře z různých zemí, Cockerel zase dvě nové kolekce Lenky Kohoutové - FW 13/14 TALBEWARE SS14 JAM. Mně osobně nejvíce zaujaly modely Loekie Mulder (DS) a kolekce TABLEWARE od značky Cockerel.
   Čekání na přehlídky jsem si zkrátila v příjemném Mansson's Bakery, kde dělají to nejlepší cappucinno. A také jsem konečně sehnala vanilkovou Coca colu, která chutná prostě bájěčně.
   Ve zbytku času jsem si prošla obchody na Příkopech a v Palladiu. Konečně jsem se podívala také do Topshopu, který mě upřímně zklama - průměrné oblečení za přemrštěné ceny... V H&M se mi podařilo sehnat skvělou nepromokavou parku, její fotku najdete na mém Instargramu.

Cockerel

Cockerel

Henriette Tilanius (DS)

Henriette Tilanius podruhé

Kyril Buhowski (DS)

Lilly Ingenhoven (DS)

Lilly Ingenhoven (DS)

Loekie Mulder (DS)
Musím dodat, že v kostele sv. Šimona a Judit byla opravdu skvělá atmosféra. A co vy, zúčastnili jste se letošního Designbloku?

                                         Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

6 comments :

  1. jé, já tam byla taky :) bylo to super! kostel měl úžasnou atmosféru :)

    ReplyDelete
  2. Jj, moc se to letos povedlo :)

    ReplyDelete
  3. Great post and photos!

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your comment, Marta :)

      Delete
  4. Krásné modely, hned bych si několik vybrala. :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.