21/09/2013

Tipy na cvičení/exercise tips

Víte, já miluju tanec. Je pro mě jakousi drogou. Když jsem byla například dva týdny nemocná, měla jsem taneční absťák a poslední dny mi dělalo problém v klidu ležet. Jakmile déle než týden netančím/necvičím, propadnu depresi. Ano, je to tak, bohužel.
Na kurzy tance jsem začala chodit už jako malá holka ve školce, zpočátku to byly takové ty kurzy, kde se prostě děti jen tak "motají" do hudby. Postupně jsem si prošla různými styly (výrazovým tancem, modernou, tanečním aerobikem), až jsem zakotvila u orientu a tribalu. 
Ráda si ale zajdu i na nějaké cvičení, baví mě třeba pilates, port de bras i zumba (tady ale hodně záleží na konkrétní lektorce). Mojí láskou je také badminton.
Když si o víkendu mezi učením chci dát pauzu, cvičím většinou podle různých videí. A na ta bych se právě ráda zaměřila dnes. Vybrala jsem několik svých oblíbených, která vám vřele doporučuji.

Skvělá cvičení zaměřené především na tvarování zadečku.


Cviky na bříško. Upřímně, zpočátku je to docela vražedné.


Jillian: Body revolution (Phase 1). Tohle je jen ukázkové video, ale na youtube najdete jednotlivé díly všech fázi.

Dále jsou skvělá různá kardio cvičení, například od již zmíněné Jillian nebo od Boba Harpra. Bohužel jsem je nenašla na youtube, ale dají se stáhnout normálně na internetu.

Co vy a cvičení? Nějaké tipy?

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

No comments :

Post a Comment

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.