03/08/2013

Má láska orchidej

   Také vám připadá, že ty prázdniny tak letí? Mně července utekl strašně rychle! Tři týdny jsem chodila na mezinárodní jazykovou školu, kde jsem se opravdu intenzivně učila angličtinu. Denně sedm hodin. Měla jsem potom pocit, že ji slyším všude :D Potkala jsem tu nové lidi, s někým se i skamarádila. Zúčastnila jsem se i některých doprovodných akcí (výlet, barbecue party, sportovní odpoledne nebo promítání filmů). Musím přiznat, že mi to chybí.
   Jinak mám nabitý program, ani nemám čas se nudit. Chodím na letní kurzy tance, v červenci jsem chodila na letní školu tribal fusion, čeká mě orient pro velmi pokročilé a také port de brass. Konečně také začnu běhat. 
   Kamarádky jsou povětšinou v práci nebo někde po dovolených, takže se moc nevidíme. A tak čtu kupy knížek (vlastně skoro doslova kupy), píšu povídky a pracuji na příběhu do soutěže, kterou pořádá Albatros. V neposlední řadě sjíždím po večerech kvalitní filmy. A pak samozřejmě trávím čas se svojí nejbáječnější sestřičkou.
   Čekají mě ještě nějaké ty výlety, ať už po Čechách nebo do zahraničí. Určitě pak přidám nějaké fotky. V srpnu bych ráda i vyrazila na pár dní třeba do rakouských Alp, no uvidíme :)

   A teď už k té krásce na fotografiích. Moc se mi líbí orchideje. Miluji jejich dokonalé květy, na barvě vůbec nezáleží. Mívala jsem celkem čtyři, ale tři z nich, i přes veškerou péči, bohužel odešly :( A tak jsem byla mile překvapená, když se na téhle žluté zjara objevil nový stonek a před pár týdny konečně začala opět kvést!






                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

6 comments :

  1. All the photos of different color and shade looks amazing (: do you mind if we follow each other ? Do let me know on my blog (: xx

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Birdie:-) I will check your blog and let you know:-)

      Delete
  2. Hey hey, I'm in love with your photos you have a "gift" for this, sweeter !
    First time visiting your lovely space and I'm already "addicted" girl your layout is amazing!! Keep going with this amazing job!! :)

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your nice comment! :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.