10/08/2013

July instarandom

   Dnes si dáme jen krátký random příspěvek, ve kterém jsem zachytila pár momentů z měsíce července. Fotky nejsou nijak extra kvalitní, protože jsou focené mobilem. Více fotek najdete na mém Instagramu, kde mě také můžete sledovat :)


1. Konečně jsem sehnala dokonalé sandálky, protože jsem úplnou náhodou objevila u nás ve městě ZOOT.
2. Kochala jsem se slunečnicí.
3. Užila jsem si volné odpoledne s Iced Mocha, bez angličiny ;)
4. Byla jsem opět v nádherné Praze.
5. Zamilovala jsem si Thomase Manna.
6. Španělská kamarádka mě inspirovala k přípravě Tortilly de patata.

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

2 comments :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.