19/08/2013

Dermacol: Fix na oči Precise Black


Dnes pro vás mám recenzi na úžasný fix na oči Precise Black - Black Sensation od Dermacolu. Jeho objem je "pouhý" 1 mililitr a cena se pohybuje okolo 99 korun.  Já ho kupovala na e-shopu Dermacolu a vyzvedávala jsem si ho v Praze, takže to vyšlo levněji. No, vlastně jsem měla 200 Kč slevu, takže jsem ve finále za Make-up Cover a tohohle šikulku dala asi 20 korun.
A jak tenhle fixík uspěl v testování?



Jako první mě samozřejmě zaujalo krásné balení, zebří kabátek posouvá fix ještě level výše. Oceňuji, že je opravdu hodně špičatý, takže není problém s ním udělat ostrou tenkou linku. No a právě díky tomuto provedení je vhodný i pro kosmetické začátečníky.

Barva je sytě černá, fix skvěle barví již při prvním tahu. Pokud ale chcete výraznější nebo tlustší linku, je potřeba menších úprav. Dermacol slibuje, že by linka měla vydržet až 14 hodin. Já jsem ji ale vždycky měla max. 12 hodin, ale celou tu dobu opravdu krásně držela.


Jediným detailem je voděodolnost a otěruvzdornost. Nevím, jestli je to tím, že jsem telátko, které si pořád sahá do očí, ale k večeru mívám oči trochu rozmazané. Ale co, není problém vzít kousek papírového kapesníčku a nějaké ty šmouhy otřít :)





Když to shrnu, tenhle fixík od Dermacolu vám určitě doporučuji. Za málo peněz dostanete hodně muziky. Linky za 99 korun, které vydrží ve skvělém stavu celý den se vám v kosmetickém stolku určitě neztratí. Já jim za sebe dávám 1 s hvězdičkou. Jediné, čeho lituji, je, že fix nevyrábí i v jiných barvičkách...

Co vy a fixy na oči? Dáváte přednost jim, nebo klasické tužce?

P. S.: Pro srovnání si můžete přečíst recenzi na fix od Essence.

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

12 comments :

  1. ahoj, ja som este fixy neskusala, jedine tie, s ktorymi sa kresli na papier :-) ale po tvojom prispevku, co nie je, môze byt ..
    pekny den !

    ReplyDelete
  2. Maybe you want to join my giveaway Have a check and win awesome clothes. :)

    xoxo,
    SHERLAINE
    .never settle for less.

    ReplyDelete
  3. Mně žádné linky nyvdrží dýl než 5 minut, ať dělám co dělám :-(

    ReplyDelete
  4. Já používám linky od essence, ale začíná to být špatné, už mi trošku vysychají :/ U těchto se mi strašně líbí obal a když tomu dáváš jedna s * tak to asi stojí za to ! Díky za tip a možná si je koupím ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě Essence mi rychle vyschly, tyhle jsou proti tomu úžasné. A hlavně jsou opravdu černé :)

      Delete
  5. uz som o nej citala celkom dost recenzii a vyzera super!

    Inak WELEDA giveaway stale trva tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, ona ta fixka je skvělá! :)

      Delete
  6. Taky na něj nedám dopustit ;-)Už při prvním použití jsem se divila jak dokážu být šikovná :-D opravdu se s ním hezky pracuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě přemýšlím, jestli je šikovný fix, nebo já :D Ale spíš vsázím na to první :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.