05/08/2013

Bioderma: Sébium Global

Ahoj, moji milí čtenáři,
jak si užíváte léto? Mně minulý týden skončila jazyková škola, ale to už jsem psala. Nezmínila jsem však, jak moc mi to chybí, "spolužáci" i učitelé. Nevím, jestli už jsem jsem na blog někdy psala, že miluju, ba spíše zbožňuju, angličtinu, hlavně tu britskou. A víte, co je fakt sexy? Good-looking charismatic guy with deep voice and british accent :D
Srpen bude (pro) změnu ve znamení studia angličtiny (tentokrát samostudium), čtení prózy, poezie i obborné literatury do seznamu četby k přijímačkám na magisterské studium. Vím, mám na to skoro rok, ale chci toho zvládnout co nejvíc...

A teď už k dnešní recenzi. Emulzi Sébium Global jsem získala jako prézent od Biodermy za vítězství v soutěži. Delší dobu jsem ale přemýšlela, že bych si ji koupila i sama, takže mi udělala velkou radost. Jinak ji seženete v lékárnách, cena se pohybuje od 319 do 450 korun, co jsem tak ověřovala. Velikost balení je pak 30 ml. 


Emulzi používám večer před spaním a někdy i ráno před nalíčením. Stačí jí nanést opravdu jen pár kapek. Rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Příjemnou stránkou je i jemná parfemace.


Testuji ji přibližně 3 měsíce a musím ji pravdu pochválit. Úplně se mi přestaly dělat pupínky na tvářím, také se mi mnohem méně tvoří černé tečky. Emulzi můžete používat i na bolavá místečka, protože vůbec neštípe, naopak příjemně chladí.


Sečteno a podtrženo, Sébium Global od Biodermy má ode mě za 1 ;)

Máte s touto emulzí zkušenost?

                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

8 comments :

  1. Jo měla jsem s tímto produktem zkušenosti , moc mě to nezaujalo .. Ale to je samozřejmě podle pleti , že. Takže máš štěstí že tobě sedí ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, právě, každému sedne něco jiného no :( Tak snad objevíš ten pravý :)

      Delete
  2. produkty od biodermi mám veľmi rada!

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. zatím jsem jej nezkoušela, ale vypadá slibně :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, je super! Ale asi nesedne všem no...

      Delete
  4. tak je fajin že ti pomaha lebo mne vobec :/
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.