20/07/2013

Food photo story (5)

   Dnes je na pořadu dne menší photo story, abyste si odpočinuli. Vím, že vám asi budu dělat chutě, ale jídlo je prostě strasně moc fotogenické. A nejvíc mě stejně baví fotit takové ty nezdravé věci, byť je moc nejím (paradox, vím).
   Odteď budu každý víkend přidávat oddechové příspěvky typu random/photo story, jak bylo v plánu. Myslím, že tyhle "koukací" články jsou docela oblíbené. Příští víkend si už dáme nějaký klasický blogerovský random. slibuju ;)

Miluju palačinky se zeleninou a sýrem!

Tuhle fotku jsem "ukradla" ségře - pikniková pizza s kuřetem.
Můj favorit z čínské restaurace - nudle s kuřecím masem a zeleninou.

Ředkvičkami se můžu cpát od rána do večera. A nikdy nemám dost.

A na závěr malý bonus. Musím se vám pochlubit novými botkami. Náhodou jsem objevila nově otevřený Zoot u nás v Plzni a hned jsem si objednala tyhle botky. Stály 449 korun a jsou opravdu super!



                                          Bloglovin    |    Facebook    |    Instagram

7 comments :

  1. I'm loving this post so much! I'm literally drooling over your pictures, haha! Thanks for sharing. I'm your newest follower via google (201) and bloglovin' (75). We could also keep in touch via twitter? My ID is sensiblestylist, so just let me know if you follow me so I can add you back!

    http://sensiblestylista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I love pizza :) Very delicious food ;)


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. OMG! So delicious:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.