09/06/2013

Tekutý zázrak - Švédské kapky

   Že jste o Švédských kapkách ještě neslyšeli? Velká chyba! A o co přesně jde? To se dozvíte níže.

   Švédské kapky jsou bylinné kapky, které jsou vyrobené z bylin podle tradiční receptury. Jejich hlavními účinnými látkami jsou hořčiny a silice, které mají blahý vliv na mnohé problémy. Jejich výhodou je také to, že neobsahují žádný cukr. Vyrábí je firma Riviera, která působí na trhu již od roku 1923.

   A na co všechno jsou tyhle zázračné kapičky dobré? Vnitřně pomáhají při potížích s trávením, s nechutenstvím, při nachlazení, kašli nebo na problémy s menstruací. Lečí také protivné záněty uší.
   Já jsem si pořídila 150ml balení, které mě stálo kolem 160 korun. Hlavním důvodem bylo akné, které mě stále trápí i v mých 21 letech. Do chemických peelingů, laseru ani hormonů se mi nechtělo, tak jsme se obrátila na přírodu.
   Kapky používám pravidelně už nějaké 2 měsíce. Používám je každý večer po odlíčení pleti. Vzhledem k tomu, že obsahují alkohol, tak to na obličeji trošku štípe, ale není to nic hrozného. Hlavní je, že kapky opravdu fungují! Dříve jsem trpěla na černé tečky, a teď už mám skoro všechny póry krásně čisté. Také se mi méně mastí pleť a nemám ji tolik citlivou. A dokonce jsem se zbavila takových těch otravných tukových (?) pupínků, kterých se mi nedařilo nijak zbavit.

   Takže když to shrnu, Švédské kapky vám mohu jen doporučit. Hodí se určitě do každé domácí lékárničky. Pokud chcete pomoc z přírody za pár korun, víte, po čem sáhnout :)

   Znáte Švédské kapky? Jak jste s nimi spokojení?

                                            Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

4 comments :

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.