11/05/2013

Random: konec dubna

   Poslední dny jsou pro mě synonymem učení na zápočtové testy. Upřímně, tohle mi vůbec nechybělo.  Ačkoliv jsem měla na krku plno seminárek a referátů, testy jsou prostě testy. Já jsem se před chvílí zrovna vrátila z badmintonu, takže jsem pěkně nakopnutá a doufám, že mi tak to učení půjde lépe. A pro vás mám dnes jen menší okoukávací random, abych vás pořád nenutila ke čtění ;)

I při mytí nádobí se člověk může pobavit. Aneb hra s bublinkami.

Už jsem psala, že miluju francii? ;)

Víkendová snídaně planá vitamínů.

Oblíbené tričko Dorothy Perkins z britského sekáče.

Pravidelná dávka zeleniny.

Moje první domácí vafle <3

                                            Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

5 comments :

  1. Jídlo vypadá lákavě, jahody bych mohla jíst pořád:) Ať ti učení rychle uteče a vše se podaří:)

    ReplyDelete
  2. ten detail s kvetinkou je super!:), ja mam podobne tricko tusim z NY:)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.