26/05/2013

Food random

   Včera nám oficiálně začalo zkouškové. Ani trochu mi to nechybělo. Učit se ve chvíli, kdy je venku krásně teplo a svítí sluníčko je na zbláznění. Loni jsem v letňáku měla jen 1 zkoušku a pár zápočtů, letos mám zkoušky 4 a fůru zápočtů. No, co nadělám. Už se těším, až to bude za mnou. Ale přes léto si také moc neodpočinu. Čeká mě příprava na FCE, kupa četby k přijímačkám na magisterské studium a snad i nějaká brigáda.
   Vy už se můžete pokochat fotkami jídla. Jakmile budu mít mezi učením více času, připravím zase nějaký čtecí článek a konečně pořádné outfit posty. Zatím pa :)


Rychlá večere - salát z kuskusu.

Šátečky s tvarohovou náplní a jahodami.

Buchty s tvarohem a povidly (druhá várka se na fotku nevešla).

Müsli s jahodami a mlékem.

                                                Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

12 comments :

  1. Moc hezké fotečky, všechno vypadá moc jedle, dala bych si jahody :) A držím palečky u zkoušek, také mě čekají za 14 dní...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jahody já můžu pořád :D
      Děkuji, tobě také :)

      Delete
  2. Mňam, práve som poriadne vyhladla!
    Držím prsty na skúškach a zápočtoch :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To byl účel :D :D
      A děkuji :)

      Delete
  3. tie satocky s jahodami by som rada ochutnala!:), normalne ich az citim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byly fakt dobré, s tím tvarohem to chutná skvěle ;)

      Delete
  4. Kuskus jsme dnes měli k obedu! :-) A ty buchty!!! Pošleš mi pár? Neměla jsem je asi už 200 let!

    WorldByBella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taková náhoda :D Já ho můžu pořád.
      Nepošlu, už jsou snězené :D :D

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.