13/03/2013

Random: Začátkem března...

Dnes pro vás mám jen malý random s minimem čtení, abyste si zase na chvíli odpočinuli. Brzy se už můžete zase těšit na nějaké recenze, kosmetické tipy a podobně :)

Konečně jsem našla ten pravý "make-up" a štětec.
(Nejen) díky nim už mám obličej skoro jako mimino :)

InStyle miluju, ELLE je... nuda (koupila jsem si ho jen kvůli Love povídce s Biodermou).


Sehnala jsem kvalitní balzám na rty bez chemie a objevila super lak (používám jako
podklad), který nesmrdí jako ředidlo.

Díky náhodě (vlastně spíš díky mému úžasnému taťkovi) jsem sehnala tohle nádherné
povlečení, které vypadá jako ze staré dobré Anglie.


Přizdobila jsem okenní parapet. Poslední dobou u mně vedou bílé doplňky.

Knihu Jak si správně přát vám určitě doporučuji, protože vám ulehčí život (ručím za to).
 Jestli budete chtít, napíšu o ní samostatnou recenzi.

A konečně se začínám trochu orientovat v tarotu.
                                                Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

20 comments :

  1. To povlečení je naprosto úžasné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) A navíc se v něm úžasně spinká :D

      Delete
  2. Replies
    1. Děkuji! Elle je podle mě spíš katalog módy :D

      Delete
  3. Zaujala mě ta knížka, recenzi určitě napiš :-)

    ReplyDelete
  4. Moc se mi líbí to povlečení. :-)

    ReplyDelete
  5. to povlečení je nádherné!:)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Thank you so much for your lovely comment and for following my blog....!!! :) <3

    NICE PICTURES!!

    Now I'm your newest follower!!!
    Hope to see you again on my blog. Now there's an interesting post!!

    www.thechicetoile.com

    KISSES, Francesca

    ReplyDelete
  7. Bílá bílá bílá. Také miluji bílé doplňky.. vlastně všechno bílé. :D
    A s těmi časopisy- Já zase nejraději Elle a InStyle až tak moc nečtu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo, bílá je dobrá :)
      Tak každému vyhovuje něco :)

      Delete
  8. ten štětec je dobrý? A pleť jako miminko? Super, podívám se na něj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo jo, nemůžu si ho vynachválit! A skvěle se pere, stačí trocha vody a jemné mýdlo :)

      Delete
  9. kráásne fotky!! :)) ja už dlho rozmyšlam nad kupou instylu :) a navliečky sú krásne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji!
      Tak ho zkus a uvidíš ;)

      Delete
  10. Jé, Aknecolor, to je fajn, žes mi ho připomněla, taky jsem ho kdysi používala. Můžu se zeptat, ty máš akné?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, bohužel mám, i přes svůj věk. Sice to není tak tragické, ale mám hlavně po něm flíčky (ty to právě dobře maskuje).

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.