22/02/2013

Food photo story (4)

Dnes je na programu další článek s fotkami jídla. Doufám jen, že si neoslintáte monitor :D 
Strašně ráda si prohlížím fotky jídel na různých blozích, nejvíce mě inspirují snídaně. Sama jsem ovšem ráno líná tahat foťák (nebo spíše příliš hladová).
Ale dost povídání, jde se na to!

Miluju rajčatový salát!

Oblíbený makovec. Bez polevy, prosím...

Domácí noky se špenátem a smetanovou omáčku.

Těstoviny s brokolicí a sýrem.

Borůvkový muffin. Mám pro ně slabost.

A nakonec slaná tečka - homemade pizza.

Tak co, už se vám sbíhají sliny? :)

                                                Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

24 comments :

  1. Ou, ten rajčatovej salát mě rozsekal, dostala jsem na něj chuť až jsem skoro poslintala klávesnici ! =D

    ReplyDelete
  2. Dala bych si... asi všechno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já taky, když to zpětně vidím :D

      Delete
  3. Jsi sem dala všechny moje oblíbený jídla!!!:)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Že bych s nim rovnou podplatila cvoka? :D

      Delete
  5. Looks delicious!

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2013/02/coco-fashion.html

    ReplyDelete
  6. Teda, slintám úplně nad vším. :-) To se Ti povedlo.

    alltinygems.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. hey hun
    I just found your blog and I love it!
    love this post!
    Your blog is one of my favorite!
    Check my blog if you want and maybe follow if you like it!
    xoxo from Greece

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
  8. jedlo posty sú najlepšie :D

    ReplyDelete
  9. No mám nejen oslintaný monitor, ale i klávesnici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, promiň :D To nebylo v plánu :D

      Delete
  10. Replies
    1. That´s the reason I posted it :D

      Delete
  11. Ten makovec vypadá super! :-)

    ReplyDelete
  12. I want this greek salad right now! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.