23/02/2013

Bioderma Love povídka

   Už je to pár týdnů, co jsem se zúčastnila soutěže Love povídka s Biodermou. Úplně jsem na to zapomněla, až mi jednoho dnes přišel e-mail o tom, že jsem jednou z výherkyň :)
   Je to vážně krásný pocit vidět svoji práci někdo otištěnou. A hlavně, když váš výtvor někdo nepřekroutí (jako se to, bohužel, často stává). Zatím nevím, v jakých všech časopisech to je, tuhle inzerci jsem vyfotila v ELLE.
   Jsem z toho totálně happy a dodává mi to sílu na pondělní 30minutový referát :)


Zatím pa, užijte si víkend :)

                                                Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring  

14 comments :

  1. skvelé super!!! to určite poteší!!

    ReplyDelete
  2. Hello dear :) nice blog post and cute post! now follow you with pleasure ;) if you want me to go and follow me!

    http://teanonsolomoda.blogspot.it/

    Kiss Tea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I´m so happy you´re my new follower :) I will check you blog :)

      Delete
  3. máš celkom pekný blog :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. blahopřeji k úspěchu...tuhle reklamu už jsem i s tvým příspěvkem někde v časopise viděla, ale nevzpomínám si kde. Možná cosmopolitan, víc jsem toho teď nečetla.

    ReplyDelete
  5. Díky :) To kdybych věděla, tak jsem ušetřila 40 Kč :D :D

    ReplyDelete
  6. Tak to je paráda, velká gratulace, šikulko!
    Vivi

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.