07/01/2013

Paul Smith Rose


Dnes je na programu můj milovaný parfém Paul Smith Rose, do kterého jsem se zamilovala loni touhle dobou. Když jsem ho očichala prvně v parfumerii, moc se mi nelíbil. Ale asi tak po půl hodině se nádherně rozvinul do jemné růžové vůně.


Pokud jde o flakon, myslím, že by mohl být trochu výraznější. Nicméně v jednoduchosti je krása. A na poličce mu to celkem sluší. K této vůni byl i krásný látkový pytlíček, ale ten se mi nepodařilo vyfotit.

Jde o eau de parfum a musím říct, že docela vydrží. Většinou ho na sobě cítím ještě večer. Je to taková jemná květinová vůně, nevtíravá a svěží. Hodí se spíše na léto (já ji ale používám celoročně). Dá se k ní sehnat i tělové mléko a sprchový gel. O mléce docela uvažuji. 

Složení vůně je následující
Hlava: fialka, růže
Srdce: turecká růže, magnólie
Základ: cedrové dřevo, pižmo 


Obecně mám pro růžové vůně slabost, takže používám italské ručně vyráběné mýdlo od Nesti Dante s růží a magnólií a jedno mýdlo mám také ve skříni mezi svetry. A hádejte, jaké květiny dostávám třeba k narozeninám? ;)

Brzy se můžete těšit na další voňavou recenzi. Tentokrát půjde o značku Burberry a parfém, který jsem si vybrala za peníze, které mi nadělil "Ježíšek".


                                               Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

5 comments :

  1. Krásne fotky. A veľmi dobre si to vymyslela s tými ružami.

    pls follow my blog
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. flakónek je to moc pěkný, ale bohužel nevím jaká je to vůně :) až budu mít cestu kolem parfumerie očichám :)
    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možná se jí na první přičichnutí lekneš, ale krásně se pak rozvoní :)

      Delete
  3. Great post, I'll have to try this perfume.

    I hope you will visit my blog:

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    and maybe follow if U like.

    ReplyDelete
  4. Vypadá zajimavě:) zajimalo by mě jak voní:) Děkuji za komentář!

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.