27/01/2013

Nejlepší krémy na tlapky

Krémy na ruce jsem na zimu nutnou výbavou. Připravila jsem pro vás tipy na mé oblíbené výrobky. Některé používá i moje sestra, takže se lépe hodnotilo.
Vybrala jsem krémy v různých cenových relacích, od 29 korun. 

Ruce by se, obzvlášť teď v zimě, měly krémovat alespoň jednou denně. Rozhodně ale není na škodu použít krém častěji. Stačí opravdu množství o velikosti lískového oříšku. Nanášet by se pak měl jen na hřbety rukou, dlaně se promašťují samy.

Yves Rocher
Celkově mám ráda krémy na ruce od Yves Rocher. Nejsou příliš mastné a opravdu rychle se vstřebávají. Používám je hlavně na noc, opravdu dobře hydratují.

Hydratační krém Citron Vanillé, který je ze zimní edice, ale měl by být stále k sehnání. Je z něj opravdu cítit citron a po rozetření se objeví i tóny vanilky. Cena je 89 korun za 75ml balení.

Hydratační krém na ruce s arnikoujemnější vůni než Citron Vanillé, takže jestli nemáte rádi silné parfemace, určitě ho zkuste. Stojí 99 korun a obsah je též 75 ml.


Essence
Jde o krémy z limitovaných zimních edic. První, malinovo-čokoládový, je z loňského roku. Druhý, jablečný punč, je letošní. Oba krásně voní. Z prvního jsou opravdu cítit maliny, z druhého zase jablíčka.

Celkově jsem s nimi spokojená, nosím je v kabelce a ráda je střídám. Baví mě jejich vůně. Někdy musím vypadat jako feták, když si neustále čichám k čerstvě nakrémovaným rukám :D

Každý z krémů je velký 75 ml. A za tu krásnou cenu 29 korun jsem si klidně můžete pořídit zásoby na zimu.
Lavera
Jelikož vůně růží je mou srdeční záležitostí, nesmí mi chybět krém s vůní růží. Tenhle od Lavery je sice dražší (149 korun/75 ml), ale vydrží opravdu věčnost. Mám ho už tři roky a stále dobře slouží. Obsahuje vitamíny A, C, E a olej z divokých růží. Věřte tomu, že jeho vůně vás opravdu okouzlí.

Crabtree&Evelyn
V podstatě jde o cestovní verzi tělového mléka s vůní Summer Hill. Obsahuje mléčné proteiny a výtažky z medu a lučních květů. Jeho vůně mi louku opravdu připomíná. Pro skvělou hydrataci rukou stačí nanést doslova pár kapek, takže výrobek dlouho vydrží. Nejsem si ale jistá, jestli bych za plné 200ml balení dala 430 korun. Vlastně jsem si jistá, že nedala :D


Které krémy dále doporučuji:
-Kamil: Anti-ageing krém (kolem 70 korun/75 ml)

-klasická Nivea
-jakýkoliv jiný od Yves Rocher
-Garnier pro extra suchou pokožku (bílý) 
-Oriflame
-čistý mandlový olej

Které krémy mě naopak zklamaly:
-Dermacol: Aroma time (hrozně vysušoval pokožku)

A jaký krém je vaším favoritem?

                                                Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

14 comments :

  1. Jsem úplný nováček co se týká krémování rukou. Do svých 25 jsem si ruce nekrémovala, nepotřebovala jsem to. Teď jsem začala, sice to stále nepotřebuji, ale vyžívám se ve vůních krémíků. :-)
    Máš zkušenosti s krémy ISANA z Rossmanna?

    U mě GIVEAWAY: allthatgems.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. S krémy Isana zkušenost nemám. Ale jinak co od ní používám, to je vše poměrně kvalitní :)

      Delete
  2. Určitě arnikový od YR, klasická modrá Nivea a některé glycerinové krémy od Avonu. Naopak nemohu doporučit Baleu (nehydratuje, dlouho se vstřebává a je vodová) a brusinkový krém od Alverde (má v sobě opravdu hodně alkoholu a ruse po něm chladí a jsou vysušené, opět se moc nevstřebává). Ten vanilkovo citronový od YR mám taky společně s růžovým ze stejné edice s kandovaným slézem, ale ještě jsem je nezkoušela. Ovšem voní krásně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, arnikový je super! Ten brusinkový jsem taky měla a nic moc.

      Delete
  3. Krémy od Essence jsou za 29Kč fajn. Oblíbila jsem si je hlavně - jako krémy do kabelky, protože se strašně rychle vsakují a člověk nemá umaštěné ruce. Pravda ale je, že na mé suché ruce potřebuji tak 2 až 3 vrstvy krému.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence jsou boží :) Taky je nosím všude sebou :)

      Delete
  4. Já jsem teď měla taky jeden krém od Lavery a byl fakt super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laveru si obecně všichni chválí, jsem ráda, že nezklamala :)

      Delete
  5. Tak já si mažu ruce hodně často vyzkoušela jsem toho strašně moc a nejvíc mi vyhovuje na noc vazelína a přes den od Balei koncentrovaný krém na ruce.A to se můžou jít všechny krémy na ruce za dvě stovky jít vycpat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten od Baley jsem ještě nezkoušela, díky za tip :)

      Delete
  6. Já si ruce krémama moc nemažu, ale je to hrozně dobrej článek:)!

    ReplyDelete
  7. musím vyzkoušet!:)


    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. môj najobľúbenejší je olivová indulona.

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.