03/01/2013

Biosilk: tekuté hedvábí

      Doufám, že tenhle rok bude lepší než ten loňský. Nevím, jak u vás, ale mě se kazilo, co se dalo. O svátcích jsem si volna moc neužila, protože dnes a zítra mě čekají dvě zkoušky, ale bude i hůř :D
  Dnes mám pro vás recenzi na tekuté hedvábí od Biosilku. Na otestování jsem si koupila jen maličké 15ml balení, které mě stálo 49 korun. Pořídíte ho v kadeřnických potřebách (např. Cmíral) nebo v parfumeriích Douglas. Plné 50ml balení stojí pak kolem 250 korun.
Zpočátku jsem váhala, zda si tekuté hedvábí pořizovat, když je tak maličké. Navíc používám už tekuté krystaly od Blacku, se kterými jsem spokojená. Ale když má člověk dlouhé třepivé vlasy, tak zkusí snad všechno :D



Teď už k samotnému výrobku. Ubývá opravdu pomalu, množství na fotce odpovídá 2 měsícům užívání. Po otevření mě přivítala taková ta vůně kadeřnické kosmetiky a já se do ní zamilovala. Konzistence je celkem lehká, žádný těžký olej, který vám zmastí vlasy. Používám ho vždy po umytí do vlhkých vlasů, stačí opravdu jen pár kapiček.

S tekutým hedvábím jsem opravdu spokojená. Ne že by zalepil roztřepené konečky (to asi žádná kosmetika), ale rozhodně je hydratuje a zjemňuje. Až mi tohle balení dojde, určitě si pořídím to větší. Rozhodně ho mohu s čistým svědomím všem dlouhovláskám doporučit.

Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

11 comments :

  1. I loooove everything here,babe!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete
  2. Great review!
    Have a nice week :)
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Tak to děkuji za radu! Myslím, že se mezi dlouho vlásky řadím a péči o vlasy nezanedbávám, a proto je každá rada, jak o ně pečovat, dobrá/drahá.. :)

    Annie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za zkoušku nic nedáš, mě tedy tekuté hedvábí opravdu pomáhá :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.