27/12/2012

Slupovací maska Freeman

Na mezidobí mezi Vánoci a Silvestrem mám pro vás ještě nějaký ten článek. Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na skvělou masku od značky Freeman, kterou prostě nesmíte v obchodě minout!

Dlouho jsem hledala adekvátní náhradu za slupovací masku od Ryoru. Vyzkoušela jsem všelijaký ty klasické značky jako Garnier a podobně. Ale stálo to za nic. Většina masek při nanášení tekla a neměla žádné účinky. Naštěstí jsem pak objevila tuhle okurkovou od značky Freeman.

Značku Freeman používám už dlouho. Hlavní výhodou je, že netetuje na zvířatech. Dále využívá různé přírodní výtažky a její výrobky nádherně voní.





Slupovací okurková maska obsahující těž výtažky a aloe má odstraňovat nečistoty z pleti a celkově zlepšovat její vzhled. Po použití má být pleť jemná, hladká a osvěžená. Za to všechno se můžu s čistým svědomím podepsat. Nikdy předtím jsem neměla pleť po nějaké masce tak hladkou a příjemně hydratovanou. A navíc, učínek nezmizí do několika minut. Zkrátka, takhle by to mělo být.

Jinak maska je 150ml stojí mezi 130 a 150 korunami. Pokud máte rádi kvalitní kosmetiku za pár korun, s touhle maskou určitě nešlápnete vedle.

Co vy a slupovací masky? Používáte?

                                               Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

18 comments :

  1. Teda, tos mě překvapila. Já mám na tuto masku úplně opačný názor. Normálně mám pleť spíš mastnou, po téhle masce absolutně vysušenou a šupinkatou. Pořizovala jsem si ji kvůli černým tečkám, že by mi je mohla z nosu vytáhnout... nevytáhla ani jednu. Teď nevím co s ní, asi ji vyhodím, nebo kdyby ji někdo chtěl, tak mu ji dám.

    allthatgems.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je zvláštní. Tak holt každému sedí něco jiného :)

      Delete
  2. Občas si masku dopřeju, většinou to spojím s dalšími zkrášlovacími procedúrami :) A pak chodím strašit přítele :D

    ReplyDelete
  3. Tuto masku jsem měla před léty. Byla dobrá. Asi složení nezměnili.

    ReplyDelete
  4. Ahoj,
    v našem dotazníku jsi uvedla, že bys nám ráda pomohla s propagací výzkumu o tajemných kosmetických boxech (Senzabox, Ladybox...). Moc Ti děkuji, za tento krok. Bohužel jsme nikde nenašly Tvůj mail, tak píšu sem. Mohla by ses mi ozvat na mail, pokud máš i nadále chuť s námi spolupracovat? Díky
    Ivet (villonka17@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. nice product! Lovely blog :)

    I would appreciate it, if you visit my blog! :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx♥

    ReplyDelete
  6. Awesome post, thank you, dear!

    Happy holiday!
    Kisses from Russia!

    xxx

    http://bonnie23blog.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  7. koukala jsem po ní už.. takže říkáš, že jí máme zkusit jo? :) super!
    já zkoušela slupovací masku jen jednou a nic moc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mě opravdu vyhovuje, ale asi záleží na každém, na tipu pleti :)
      Jakou jsi měla značku?

      Delete
  8. Musím ju popozerať v drogérii :)
    caramel-b.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. Love this Mask

    I love your blog and univers
    Please come visit my blog
    http://www.mademoisellemode.com/

    ReplyDelete
  10. Společně s meruňkovým peelingem mi doslova vyzmizíkovala všechny černé tečky na nose. Zázrak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meruňkový peeling mám doma, tak je zkusím "zkombinovat". Díky za tip :)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.