27/11/2012

Food photo story (3)

Dnes mám pro vás zase jeden nenáročný článek o jídle. Vybrala jsem svá čtyři nejoblíbenější za měsíc říjen. Kuskus a těstoviny můžu jíst pořád a sladké pečivo téměř nikdy neodmítnu. Strašně ráda peču a vařím pro sebe, a hlavně pro rodinu. :)

Kuskus s kuřecím masem, pórkem a paprikou.

Čínské nudle se zeleninou, žampiony a vejcem.

Těstoviny s brokolicí a sýrovou omáčkou.

Mřížkový koláč se švestkovými povidly.

Jaké je vaše oblíbené jídlo? Vaříte rádi?


Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

18 comments :

  1. Moc pěkné :) vařit jsem musela začít o hodně víc, protože vařím příteli do Prahy na celý týden, jezdí tam za prací... Dřív jsem téměř do kuchyně nepáchla, ale teď tam trávím hodně času :D a nejradši kuřecí na všechny způsoby a těstoviny :)

    ReplyDelete
  2. minuly tyzden som mala tiez kuskusovy:), tento tyzden skor masovy:), ale vsetko u teba na tanieri by som asi zjedla:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuskus jsem se vážně zamilovala, jsem schopná ho jíst i samotný :D

      Delete
  3. no jo, testovinama s brokolici a syrovou omackou ja nikdy nepohrdnu :-)
    no a jakymukoliv kolaci s povidlama taky ne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Těstoviny i povidla můžu pořád, ale ne teda dohromady :D

      Delete
  4. Wow, všechno vypadá skvěle, až na tu brokolici, tu já nerada :D
    Kuskus už musím konečně zkusit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě kuskus zkus :) Dá se s ním v kuchyni kouzlit :)

      Delete
  5. Tu brokolicu mám rada, robila som ju asi 100 x:D. inak varím strašne rada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brokolice je vděčná, dá se z ní dělat kdoví co všechno :) A hned tak mě asi neomrzí :)

      Delete
  6. Vypadá to super. TeĎ bych si dala čínské nudle:) Co se týče vařením, zrovna v lásce to nemám..je to spíš taková nutnost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak třeba vaření přijdeš na chuť :)

      Delete
  7. Až jsem na to dostala chuť, vypadá to dobře :) Jinak já miluju všechno jídlo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Škoda, že se nedají fotky jíst, že? :D :D

      Delete
  8. Miluju těstoviny! A ta dvojka vypadá taky moc lákavě :)

    ReplyDelete
  9. Ty těstoviny vypadají skvěle ;)

    ReplyDelete
  10. mňam tak toto všetko by som zjedla. Inak moje velmi oblubené jedlo je práve tá brokolica s cestovinami a omáčkou. A celkovo mám rada cestoviny na všetky spôsoby. Mňam
    Inak pozývam ťa aj na giveaway u mňa na blogu:
    Štýl ženy

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.