24/11/2012

Bioderma Sensibio H2O

O tomhle kosmetickém zázraku jsem se prvně dozvěděla asi před rokem. Tehdy mě ale nechával poměrně chladnou. Nikdy jsem si nekupovala žádnou drahou kosmetiku a nějak se mi ani nechtělo začínat. A když jsem četla stále další kladné recenze na micelární vodu od Biodermy, rozhodla jsem se pořídit si maličké 100ml balení, které mě vyšlo na 55 korun.

Tahle micelární vody od Biodermy je neparfémová hypoalegrenní. Je určena primárně pro citlivou pleť, ale mojí mastné pleti nijak nevadí. Výhodou je, že odstraňuje i voděodolný make-up. Já osobně velmi oceňuji, že bleskurychle odlíčí řasenku.


Z micelární vody jsem byla nadšená už od prvního použití. I když mám mastnou pleť a trochu akné, voda mi plně vyhovuje. Skvěle totiž odlíčí jak pleť, tak oči, a to vše bez podráždění a nepříjemného štípání. Tohle velká balení navíc obsahuje praktickou pumpičku, ale zase není vhodné na cestování, protože zabere opravdu hodně místa. V lékárnách se dá kromě Tohohle 500ml balení sehnat ještě 250ml a 100ml (perfektní  na cesty). 

Micelární vodu používám nejen večer na odlíčení, ale i ráno na osvěžení pleti před nanesením krému. Tohle velké balení používáme už od června já i ségra, a zatím ubyla asi třetina. Takže si troufám říct, že balení vydrží opravdu dlouho.

Detail aplikátoru.

Vodu pořídíte například v e-shopu bioderma.cz. Já jsem ji kupovala u nás v lékárně, když byla akce 1 plus 1 zdarma. Dvě 500ml balení mě tehdy vyšla na něco přes 500 korun.

Používáte tuhle micelární vodu?

                                            Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

13 comments :

  1. Jsem asi jediná, kdo z ní není tak unešený :D Možná jí ještě někdy dám šanci, ale přišla mi jako průměrný odličovač a za ty peníze znám lepší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ji používám. Zkoušela jsem i Lirene a dokonce tu předraženou Yves Rocher. A pořád mi nejvíce vyhovuje Bioderma. Ty dvě zmiňované mi sice make-up odlíčí, ale voděodolnou řasenku či Color Tattoo od Maybelline - s tím si naprosto neporadí a Bioderma to zvládne za 2 přetření. Takže já v tom rozdíl vidím a po vyzkoušení více micelárek mám stejně svého favorita pořád stejného.

      Delete
    2. Yves Rocher mi zpočátku i vyhovoval, ale po pár týdnech nic moc. S řasenkou si tedy neporadila. za ty peníze jsem čekala více. U mě také vede na plné čáře Bioderma :)

      Delete
  2. Tvůj písemný projev je vážně dost slabý.Nejen v tomto článku, ve kterém to je obzvlášť patrné, ale i v minulých příspěvcích. Od studentky českého jazyka bych čekala víc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak promiň, že tě to tak zklamalo. Ale když to tak dobře víš, nejspíš blog čteš častěji. Pokud se ti nelíbí, nevím, proč ho tedy čteš.
      Ve škole máme spíše teoretické předměty, než psaní slohovek. Zajímalo by mě, zda by jsi napsala tento komentář, i pokud bys nebyla Anonymní. Kritizovat umí každý, že.

      Delete
    2. Tohle přece není žádná odborná kosmetická stránka, takže není přece třeba psát nějaké odborné recenze. Píšeš příjemné a jasné recenze. Nemám žádné jiné výtky. :-) Nebudu zkoumat stránku psaní, ale zajímají mě informace o produktu a ty jsem se dozvěděla. Anesko nic si z toho nedělej, ten kdo se neumí ani podepsat, nemá co kritizovat. :-)

      Delete
    3. Díky Dio, ty jsi takový blogerský andílek :) :)

      Delete
    4. Mě se nezdá, že by měla projev slabý, píše články, které se velmi dobře čtou, bez chyb a jak už bylo řečeno, kritizovat umí každý a čekala bych aspoň podpis nebo odkaz na nějakou svou tvorbu pro porovnání, hmmm?

      Delete
    5. Díky, Marki :)
      Tak kritizovat umí každý. A potrefená husa.....

      Delete
  3. A jinak právě tuhle vodu používám a taky mi moc vyhovuje, jinak jsem věrná svému Avonu :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.