08/10/2012

Tělové mléko Crabtree & Evelyn


Crabtree & Evelyn je značka luxusní kosmetiky, kterou si oblíbila i anglická královská rodina. Byla založena roku 1972. V jejím sortimentu naleznete tělovou kosmetiku, jako jsou tělová mléka, krémy na ruce, parfémy atd. Vyrábí ale také kosmetické taštičky, dekorace do interiérů, difuzéry apod.

Musím říct, že kosmetiku Crabtree & Evelyn jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, a tak když jsem zjistila, že součástí záříjového Senzaboxu bude právě vzorek od téhle značky, radostí jsem jásala!


Hydratační tělové mlékoSummer Hill obsahuje velké množství mléčkých proteinů, glycerín a extrakty z medu a lučních květů. Slibuje vyživení a hydrataci pokožky.

Když jsem lahvičku otevřela, mé smysly zažily pravé potěšení. Mléko pravdu voní jako rozkvetlá louka, lehce připomíná aromatický šeřík s trochou medu. Po nanesení na pokožku se rychle vsákne a zanechá kůži přijemně hydratovanou a voňanou po několik hodin. Rozhodně vám ho můžu jen doporučit.

Jedinou nevýhodou u tohoto mléka je cena plného balení. 250 ml stojí kolem 430 korun, což je opravdu dost peněz. Ale na druhou stranu ho stačí použít opravdu málo, takže by balení dlouho vydrželo. 

Máte zkušenost se značkou Crabtree & Evelyn?


                                               Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

12 comments :

  1. Tento krém jsem ještě nezkoušela, ale vypadá zajímavě:)Až na tu cena teda:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kéž by stál o půlku méně =D

      Delete
  2. Ahojky,
    pojď na Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    ReplyDelete
  3. Tak tuhle značku neznám, a nějak jsem asi konzervativní, ale nedala bych takovou cenu za mléko od značky, kterou neznám,... každopádně jsem ráda že jsem se něco nového dozvěděla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta cena je dost vysoká, bohužel :(

      Delete
  4. Šeříkovou vůni mám moc ráda, takže tohle by určitě bylo něco pro mě:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi na něj budeme muset začít šetřit ;)

      Delete
  5. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  6. o ňom som ani nepočula a vyzerá to super :)) pekný blog pridávam sa k sledovani :) teším sa na dalšie články

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky! Nový čtenář, mám radost =)

      Delete
  7. O tomto výrobku slyším poprvé, ale moc se mi líbí obal. Cena ji sice hrozná, ale na druhou stranu balení chvíli vydrží a když mám nějaký výrobek opravdu ráda, tak mi není líto za něj dát peníze. Hezký večer.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj, obal je krásný. A ta vůně, to se ani nedá popsat. Možná našetřím =)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.