04/09/2012

Deodorační krémy - Balea vs. Excipial




Pocení je sice naprosto přirozená věc, ale někdy může člověka nepěkně potrápit. Pokud máte problém s přílišným pocením podpaží, ruček nebo i nohou, čtěte dál =)



Sice je léto už (téměř) u konce, ale myslím si, že deodorační krém je skvělá věc, kterou využijete hravě po celý rok. Vybrala jsem záměrně jeden levnější krém (Belea, 29 korun) a druhý dražší z lékárny (Excipial DeoForte, 149 korun) a porovnala je. Oba mají obsah 50 ml. 


Tak co, myslíte si, že vždy platí, že vyšší cena rovná se vyšší kvalita? Jestli ano, pak vás jistojistě vyvedu z omylu.



Jako první jsem si pořídila krém Excipial DeoForte. Četla jsem na něj chválu, tak jsem se rozhodla mu dát šanci. Ale neskutečně mě zklamal. Sice má jemnou pudrovou vůni, ale tím jeho plusy končí. Po natření se strašně pomalu vstřebával a nakonec jsem se s ním potila ještě více než bez použití deodorantu! Jelikož jde o 7denní kúru snižující pocení, používala jsem ho pravidelně 7 dní, ale žádné výsledky se stále nedostavily.


O nějakou dobu později jsem objevila v DM drogerii Deodorační krém Balea pro citlivou pokožku. Obsahuje alantoin a výtažek z aloe vera. Má krásnou jemnou vůni, trochu do květinova (?) a skvěle se roztírá do pokožky. A hlavně opravdu funguje! Snižuje pocení a hlavně chrání před nepříjemným zápachem. Takže jenom doporučuji =)

Co vy a deodorační krémy? Máte s nimi zkušenost?


Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

7 comments :

  1. Zaujímavý tip, nikdy predtým som o deo krémoch nepočula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě doporučuji zkusit, jsou super =)

      Delete
  2. I see it first time :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zajímavé :) už jsem o tom někde četla, ale ta aplikace musí být nepříjemná. Ale pokud je to, jak říkáš, že funguje, za zkoušku asi stojí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně to přijde docela v pohodě =)

      Delete
  4. Such a great post!!!

    Kisses,

    Nicoleta

    REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.