30/07/2012

This week photo story (23. - 29.července)


Tenhle týden byl takový cestovní. Navštívili jsme Kozel, Orlík, Zvíkov, Písek a Prahu. Bohužel v Písku jsem zapomněla fotit, je to krásné město. Zvíkov mě naprosto okouzlil, v jeho okolí je cítit zvláštní mystická atmosféra. Určitě tam někdy vyražte ;)

V Praze jsme byli včera na tanečním festivalu Let´s dance. Seminář španělsko-arabského tance tance byl skvělý. Fotky najdete tady. Navštívili jsme i taneční bazar a po svačině zamířili na Václavské náměstí a na Příkopy. Úplnou náhodou se mi podařilo konečně sehnat hair cuff =) Dlouho jsem se rozmýšlela mezi zlatou a stříbrnou variantou, nakonec vyhrála růžová s krajkou.

Po obědě jsme ještě putovali městem a večer jeli domů. Byla jsem docela unavená po nabitém dni. Příště až budu v Praze, musím konečně zavítat do obchodu Grishko pro taneční piškoty a také navštívit Klementinum. Pokud máte rádi velký výhled po městě, doporučuji se podívat do věže chrámu svatého Mikuláše na Malé Straně.


Orlík 
Orlická přehrada

Orlík

Orlík

Zvíkov

Bylinky u Zvíkova

Další várka četby na léto =)

Čokoládový puding

Hair cuff s krajkou

Co jste tenhle víkend podnikali vy? =)

                                              Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

3 comments :

  1. cez vikend som prisla z dovolenky takze som spala a spala a spala spala... :)

    ReplyDelete
  2. Je vidět, že se nenudíš. :)

    ReplyDelete
  3. vďaka za tipy na super filmy :)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.