02/07/2012

Ponožky do sandálů?!


Je někdy až k neuvěření, že to, co bylo před léty v módě naprosto nemyslitelné, se jednou stane žhavým módním trendem. Ponožky v sandálech jsem vždycky považovala za jedno z největších módních i společenských faux pas.
Když slyším spojení ponožky a sandály, vybavím si téměř vždy typického českého turistu s bílými ponožkami skoro až u kolen nebo důchodkyně, které si navléknou silonky klidně i do pantoflí.

Takhle, prosím, ne!

Nicméně módní návrháři představili ve svých kolekcích spojení velmi ženských sandálků a barevných ponožek a vytvořili tak nový trend, který následují tisíce žen po celém světě. Nejvíce se ujal v Japonsku, které je téměř synonymem extravagantní módy.

Návrháři stvořili nový trend.
Barevně sjednocené.

Když tak pročítám různé diskuze na internetu, všímám si, že lidé jsou v tomto ohledu rozděleni do několika táborů. První skupina nad tímto trendem nechápavě kroutí hlavou, další je ochotná mu dát šanci a poslední ho doslova uctívá. Zaslechla jsem i názor, že nosit ponožky je přece hygienické, tak proč je nestrčit i do sandálů?

Elegantní krajka.
Vzory jsou v kurzu.

A jak to tedy udělat, abyste byli s ponožkami v sandálkách trendy?

Pamatujte si jedno základní pravidlo. Pokud chcete být in, zapomeňte na klasické bílé ponožky do půlky lýtek. Naopak vsaďte na aktuální květinové potisky a krajky. Budete působit tak velice žensky.

Pokud nemáte rády pestré i jemné potisky, můžete zkusit pastelové barvičky či trošku výraznější neonky.


Neony, pastely i krajka.

Musím přiznat, že mě tento trend opravdu nezaujal. Jsem v létě ráda, že můžu mít nožky pěkně volně v sandálkách bez ponožek. 

Jaký je váš názor? Jsem zvědavá na každý komentář =)

                                               Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

10 comments :

  1. Ty ponožky v sandalech se mi moc nelibily ale tady na tych fotkách to vipadá velice dobře :))


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. keď to vie niekto pekne zkombinovať tak sa mi to páči a veľmi, ale ja by som sa neodvážila teda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně tak! Když to bude ladit s oblečením, tak proč ne =)

      Delete
  3. Tak tomuhle asi na chuť nikdy nepřijdu :-))) zkrátilo by mi to nohy na minimum :D

    ReplyDelete
  4. zalezi od konkretneho cloveka... ked vidim chlapika v sustiakoch a s ponozkami v sandalach tak viem, ze toto nema s modou nic spolocne... ale ked uzriem fajnovo nahodenu babu a tiez s ponozkami v sandaloch, a samozrejme ked to vyzera vkusne, tak viem, ze to tak ma byt a je to cielene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo jo, chlap v šusťákách s bílýma ponožkama, fuj =D

      Delete
  5. tak toto je asi jediné, na čo nemám odvahu! ale na niekom to môže vyzerať skvele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já na to taky nemám odvahu. A stejnak mám krátké nohy.

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.