05/06/2012

Recenze: Balzámy na rty

Balzám na rty je věc, bez které zásadně nevycházím z domu. V kabelce vždycky nosím aslospoň jeden, většinou ale 2. Hodně mě trápí suché hrubé rty, takže je musím natírat co nejvíc. 

Skvělé také je masírovat rty navlhčeným kartáčkem na zuby. Krásně se odstraní odumřelé buňky a rty se prokrví, čímž dostanou krásnou malinovou barvu. 



A které výrobky mě nejvíc zaujaly?

ASTRID - Regenarační tyčinky na rty
-obsahuje včelí vosk a kakaové máslo + vitamín E
-je to klasický jelenní lůj, který prostě nezklame
-je vhodný hlavně na zimu, kdy mají rty tendenci  praskat

ORIFLAME - Balzám na rty Oriflame Beauty

-obsahuje výtažky z aloe, vitamíny A a E
-rty vyživuje
-má jemně růžovou barvu a příjemnou vůni

-používám ho celoročně


HELLE - jahodový balzám
-s výtažkem z měsíčku, OF 8
-patří mezi ty klasické balzámy z drogerie
-na rtech je sice příjemný, ale má zvláštní "vůni"


ZIAJA - Balzám s olivovým olejem
-obsahuje vitaminy A a E, olivový olej, lanolin
-je bez konzervantů
-má příjemnou vůni
-používá ho moje.mamka, moc si ho chválí


SALOOS - bio Karité
-můj nejmilovanější balzám na rty
-je sice trochu mastnější, ale po nanesení je moc  příjemný
-je skvělý hlavně na noc
-jedinou nevýhodou je, že s musí nanášet prstem 
(ale dá se použít i štěteček)
 LABELLO - Star fruit balm
-rty zabarví dočervena
-hydratace je prakticky nulová =(
-obsahuje vitamín E, přírodní oleje a OF 10
-jediné co mě na něm nadchlo, je zajímavá vůně 

BALEA - Fresh Grapefruit

-příjemně voní po grepu
-obsahuje vitamíny
-na rtech vydrží průměrně


VICHY - Essentielles Lip Care
-pro mě nejhorší balzám na rty
-stál 69 korun (se slevou)
-těšila jsem se na příjemný balzám bez parabenů s vůní růží ( absolutně je v něm necítím)
-obsahuje máslo z karité, glycerín a vitamín E
-údajně hojí popraskané rty
-chvíli po nanesení jsem měla nepříjemně suché rty a pocit, jako by mi omrzly rty
Takže tohle už nikdy!!!
Máte svůj oblíbený balzám na rty? Dáváte přednost tyčince, nebo kelímku? =)

                                                     Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring

18 comments :

  1. Mám teď balzám na rty od Balea z DM s melounovým aroma a je vcelku fajn :) nejsem moc náročná na balzámy, takže mě stačí :) mám o něm recenzi na blogu kdyžtak :) jinak před tím jsem používala balzám v tyčince od Labello Frozen Rose a ten byl úžasný! :)

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Lip smacker Vanilla cola je moc fajn :)

    ReplyDelete
  3. all those lip balms look so good :) love also the packaging *_*
    in btw you have a really nice blog, dear :) keep up the great work!

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Já bych někdy ráda vyzkoušela ten saloos! Moc mě láká:-)

    ReplyDelete
  5. Naprosto souhlasím. Můj nejoblíbenější je Victoria Secret - beauty rush, jestli ráda takové recenze čteš můžeš se kouknout ke mě, v posledním postu jsem psala o mých přípravcích na rty. :)
    Jo a to labelo ..mám ho a mám pocit že spíše vysušuje. Takže skončí asi v koši, plus to barvení mě strašně štve..

    ReplyDelete
  6. Ahoj, rada bych te pozvala k sobe na blog - na giveaway o kokosový olej :)

    pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. mnam... uz teraz citim na perach vsetyk tie skvele prichute :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. já mám docela labello ráda:)) jinak pěkná recenze:))

    ReplyDelete
  9. Momentálne používam práve tu Baleu, kvôli tej skvelej grepovej vôni. Okrem toho mám niekedy v kabelke stratený balzam z Avonu s trblietkami. Chystám sa ale na Ziaju :)
    A jednoznačne u mňa vyhrávajú tyčinky, nanášanie prstom je podľa mňa nepraktické.

    pozývam ťa na giveaway
    http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2012/06/giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono to nanášení prstem je hlavně nehygienické, takže vhodné spíš na doma no.

      Delete
  10. amazing products! Love them! :)
    xoxo

    ReplyDelete
  11. Moji favoriti jsou http://blistex.cz/products/lip-relief-cream a http://www.sebamed.cz/pripravky-sebamed/pece/rty-ruce-a-nohy/balzam-na-rty-s-uv-filtrem.html ;-)

    ReplyDelete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.